הטלת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני קצת מודאגת בקשר לחבר שלי. הוא עוד לא בן 26 והוא קם מדיי לילה לשירותים. לפעמים הוא גם קם פעמיים בלילה בכדי להשתין(בעיקר בחורף). יש לפעמים לילות שהוא גם לא קם בכלל, . הוא בסה"כ בריא ויש לציין שלא שורף או צורב לו בזמן הטלת השתן ונראה כי אין שום בעיה אחרת שקשורה לעניין. דבר נוסף שחשוב לציין זה שהזרימה שלו לא חזקה במיוחד. הוא התייעץ עם הרופא משפחה שאמר לו שבסה"כ אלו לא תופעות חריגות... האם זה נכון? או אולי יש צורך לבדוק יותר לעומק את הסיבות? דרך אגב, התופעה הזו נמשכת כבר שנה וחצי - שנתיים. בתודה מראש ויום טוב.
חושב שבסך הכל החבר שלך בריא לחלוטין וזה בעיקר בעיות התנהגותיות של קימה בלילה. אבל אם את חושבת שהזרם אינו תקין - שווה לברר בצורה יותר יסודית אצל אורולוג