בעיה בזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבעלי בעיה באיכות הזרע , 2 בדיקות שעשה ב-2 מעבדות שונות מורות על בעיותיות בכמות (6-7 מיליון זרעים) ובאיכות (1-2% בלבד תקינים). שאר הבדיקות שעשה תקינות (אולטרסאונד אשכים ובדיקות הורמונליות). אנחנו מטופלים ברמת מרפא ועברנו הזרעה אחת שלא צלחה. שאלתי היא מדוע בעלי אינו מקבל טיפול תרופתי? אמנם הבדיקות ההורמונליות תקינות אך למיטב ידיעתי ישנן תרופות שונות (כמו איקקלומין) שיכולות להגביר את ייצור הזרע למרות שאין בעיה הורמונלית ספציפית. אני שואלת מאחר ולי אין בעיית ביוץ ובכל זאת קיבלתי איקקלומין על מנת להגביר את הסיכויים להריון ,האם זה לא עובד גם הפוך??? תודה.
כל מה שאני יכול לומר הוא שבמקרים כאלה כדאי לנסות מקום אחר?