אבן בכלייה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר יקר, אובחנה אצלי אבן בכליייה ויש להוציאה במהרה. אורולוג אשר ביקרתי אצלו ואשר עובד בביה"ח בני-ציון טוען כי מחלקת אורולוגיה בבי"ח זה נחשבת כטובה ביותר באזור הצפון ומצויידת במכשור לייזר אשר אינו קיים בבתי-חולים אחרים בצפון. האם מחלקת אורולוגיה ברמב"מ מצויידת במכשור דומה וכיצד אוכל לדעת היכן עדיף לבצע את פרוצדורת הוצאת האבן (נאמר לי כי יש להחדיר מכשיר דרך הפין, לרסק האבן ולהוציא השאריות). גודל האבן 1.1 ס"מ. בנוסף כיצד אוכל לדעת מי הם הרופאים הטובים ביותר לביצוע פרוצדורה זו, מאחר וברשותי ביטוח בריאות פרטי וניתן לבחור כל רופא וכל מקום לביצוע הפעולה. בתודה מראש, החולה המודאג
עניתי לך יותר מאוחר נכון?