ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת עק"ג של אשכים: שעברתי בתאריך 13/01/04 היו הממצאים הבאים: אשך בודד משמאל בגודל ומרקם תקין. ווריקוצלה באותו צד. חשד לבקע מפשעתי באותו צד. אני עברתי ניתוח וריקוצלה ביום ג:24/02/04 , אושפזתי יום אחד וחזרתי הביתה ,מתברר שבנוסף לקשירת וריקוצלה בצד שמאל, היו אצלי שומנים ולא היה בקע מפשעתי . הרופא אמר שהם הוציאו אותם באותו ניתוח של וריקוצלה. השאלות: 1) האם שומנים משפיעים על הגוף בכלל ועל הזרע בפרט ? 2) אני מרגיש שגודל האשך היחיד שלי (השמאלי) גדל לאחר הניתוח . הרופא אמר שזה בגלל הניתוח. אבל האם האשך יחזור לגודלו הטבעי , והאם הנפוח של האשך דורש טיפול מיוחד. 3) הרופא המליץ על מנוחה חודש ימים, האם לעבוד לפי עצת הרופא , במיוחד אני מורה ובחינות הבגרות מתקרבות, אני מרגיש בסך הכל טוב לאחר 8 ימים.
תשובה לשאלה הראשונה - לא מפריע לשאלה השלישית - לא צריך להפריע לך לבגרויות - תלמד ותלך לבחינה אבל אל תתאמץ באשר לשאלה השניה - הרי את זה צריך לראות הרופא למה זה נפוח. זה יותר מידי חשוב מכדי שאני אענה תשובה דרך האינטרנט