ניתוח ווריקוצלה ??
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום קודם כל רציתי להודות לך שהרגעת אותי שלמרות " חוסר הצלחה " - כ -7 חודשים ללא הריון עדיין ע"פ המימצאים שציינתי קיימת סבירות להריון נורמלי. המימצאים היו: ריכוז: 20 מיליון מורפולוגיה : 9% ווריקוצלה דרגה 3 שאלתי היא האם בהנחה שלא יבוצע ניתוח וריקוצלה כעת, ולמרות זאת יתרחש הריון נורמלי האם הדבר לא עלול להחמיר את המצב לקראת הריון עתידי נוסף או נוספים. האם כדאי לעשות ניתוח בכל מקרה ולא להסתפק בהצלחה חד פעמית ? תודה מראש רון
לקריאה נוספת והעמקה
no no no and - no :)