אולטרסאונד + בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום בעקבות כ-7 חודשים בהן אישתי לא נכנסה להריון ביצעתי בדיקת זרע והמימיצאים העיקריים היו : ריכוז : 20 מיליון מורפולוגיה : 9% שאר הפרמטרים בבדיקה היו תקינים בהחלט בנוסף בוצעה בדיקת אולטרסאונד אשכים+ דופלר אשכים והממיצאים היו : - גודל רגיל , מרקם אחיד - מספר היסתידויות קטנות באשך שמאל - ווריקוצלה דרגה 3 מצד שמאל - רוחב מקסימאלי 4.8 מ"מ עם היפוך זרימה בוולסלבה. מבקש את חוות דעתך על הממיצאים וכמו כן דרכיי פעולה בהן עלי לנקוט ? האם אני הוא כנראה הגורם הבעיתי כאן ? תודה מראש רון
you still have a normal spermatogram - so i would not do anything with the varicocele - you have wanderful chances to have a normal way of pregnancy