שארית שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר חשובה לי דעתך כאורולוג, בני בן 8 סובל מכאבי בטן ונשלח לבדיקה אורולוגית, בקיצור בבדיקה נמצא שתמיד בזמן התרוקנות ישנה שארית של 10 - 20 סמ"'ק. רציתי לדעת כל אדם כשהולך להתרוקן שלפוחית השתן שלו היא אפס. למה כל כך חשוב שלא ישאר שתן בשלפוחית. נשלח לבדיקה ציסטוגרפיה, מה מחפשים? נכון זה לא פורום אורולוגית ילדים אבל אשמח בכל זאת במידה ותענה לי. בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
10-20 סמ"ק זה ממש לא משמעותי גם אצל ילדים בגיל הזה וזה לא צריך לעורר כלל בעיות אם את רוצה אורולוג ילדים אשמח להמליץ לך
לד"ר שלום בשמחה אקבל את המלצתך לאו8רולוג ילדים תודה