דלקת בדרכי השתן?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 והחל מאתמול בבוקר אני סובלת מכאבים וצריבה חזקה בעת מתן שתן המלווים בדימום. לאחר פנייתי לרופאת משפחה, היא קבעה שזו דלקת בדרכי השתן ונתנה לי אנטיביוטיקה צסלור500 במינון של 3 כדורים ביום למשך 3 ימים+ סדורל להקלה על הכאבים. נכון להיום, הדימום נפסק ועוצמת הכאבים פחתה. הרופאה ביקשה שלאחר 3 ימים אבצע בדיקת תרבית שתן. האם יש צורך בבדיקות נוספות? האם הדימום קשור לדלקת (עפ"י אבחנת הרופאה)?
לא נשמע לי כל כך הגיוני לתת קודם אנטיביוטיקה ואחר כך תרבית שתן. אפילו אם האנטיביוטיקה לא הייתה נכונה היא לא תראה כלום לכן מה שלקחת לקחת - ואם את מרגישה טוב - סבבה לאחר מכן - לאחר הפסקתה האנטיביוטיקה - תחכי שלושה ימים ורק אז תבצעי את תרבית השתן