ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בן עשרים ולפני חודש עברתי ניתוח וריקוצלה , והרופא שניתח אותי עשה לי קשירה של הורידים בא זור המותניים! ועכשיו אני בדיכאון בגלל שהצלקת ממוקמת גבוהה מדי! וגם דיברתי עם מישהו שאותו ניתחו באזור של המפשעה ,כך שאצלו לא רואים כלום! איך לדעתך אני יכול לצאת מזה? הרי זה הרס לי את כל היופי של הגוף?
לשיטה הזו קוראים שיטה של קשירה גבוהה והיא מקובלת ביותר. לא בסדר - בלשון המעטה - שהרופא לא עדכן אותך לפני הניתוח מה הוא הולך לעשות ואתה הרי חתמת על הסכמה לניתוח - תראה על מה חתמת. בחתימה כתוב איזה סוג ניתוח הוא הולך לבצע והצלקת כעת מה היא כבר תקלקל לך בסך הכל?
נכון! אבל הוא לא עדכן אותי שיש אפשרות לקשירה נמוכה?! האים לדעתך יש אפשרות באמצעות כירורג פלסטי להיפטר מהצלקת?