סרטן הערמונית, דחוף בבקשה..
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמי ורד ואני גרה בבאר-שבע, אבא שלי בן 54 חלה מזה כחצי שנה בסרטן הערמונית. בבדיקת PSA נתגלה 49.7 לאחר לקיחת תרופות וזריקות ה-PSA ירד ל7.45. הרופא המליץ לו להמשיך לקחת תרופות כדי שה PSA ימשיך לרדת אך לצערי הרב לאחר כחודשיים נוספים ה - PSA נשאר אותו הדבר, כלומר 7.41 . הומלץ לו לעבור בדיקת מח עצם, שם חשדו שיש גרורות והוא נשלח לעבור בדיקת CT ,עדיין אין תשובה. האם לדעתך יהיה טיפול למחלה במידה וימצאו גרורות ? אם כן מהו? אבקש את חוות דעתך. תודה מראש ורד.
ברמה כזו של PSA אכן יש חשש כזה - ולא CT אלא מיפוי עצמות באמת הוא התשובה. אבל זה מחלה שמתקדמת מאוד מאוד לאט ולפעמים שנים רבות- ובזה את יכולה להתנחם