בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בעלי בן 34 ואני בת 30 ילדנו בן לפני מספר חודשים אחרי 3 הפריות חוץ גופיות - ICSI בעקבות בעיית זרע חמורה של בעלי. נתוני בדיקות הזרע של בעלי לפני כשנה וחצי הראו זרעונים בודדים בלבד חסרי תנועה בינהם גם תקינים (זאת התוצאה ב 3 בדיקות חזרות) לאחר טיפול אלטרנטיבי השתפר במעט המצב והצלחנו להרות. השבוע בעלי ביצע בדיקה נוספת ואלו התוצאות: sperm concentration - 25million/ml normal forms = 14% abnormal forms=86% viable spermatozoa - 1 hr 75% 4 hr 70% forward progression - 2-4 ph 8.1 volume 2.5ml שאלתי - האם יש לדעתך איזשהו סיכוי להרות ללא הפריה חוץ גופית? האם התוצאות טובות בהרבה מהקודמות? האם במצב הקיים ניתן לעבור רק השבחה? אודה לך על תשובתך תודה רוני
הבדיקה הזו ממש טובה ואפילו לא צריכים השבחה