הידרוצלה חוזרת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חייל בן 19 ולפני חודשיים עברתי ניתוח הידרוצלה בצד ימין. ההידרוצלה הוגדרה כגדולה. לאחר כחודש וחצי הנפיחות ירדה אבל בימים האחרונים אני מרגיש שהנפיחות חוזרת אמנם במימדים קטנים יותר בינתיים. האם קיימת אפשרות שההידרוצלה חוזרת בשנית? אם כן האם אני צריך לעבור ניתוח שוב? אם כן האם ההידרוצלה יכולה לחזור פעם שלישית ורביעית וכן הלאה?
לקריאה נוספת והעמקה
ישנה אפשרות שהיא תחזור ומקרים בודדים נצרכים לנתח ניתוח חוזר. אבל למה ישר תחשוב על זה - אתה ממש מיד לאחר הניתוח ואין שום סיבה כרגע שתחשוב על זה - אלא רק על האחלמה שלך