שימוש בתרופות טבעיות בלבד.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. לפני כשלוש שנים התגלה דימום בבלוטה הערמונית וקבלתי טיפול במשך כשלוש שנים עם פרוקיור.בעת בדיקת Flour התוצאה היה בסדר ובמשך שנה נוספת לא קבלתי שום טיפול אורולוגי.אך אחרי שנה התגלה אבן קטן בכליה שמאלית ועל כך האורולוג קבע שבעזרת שתית הרבה מים האבן יצא אך במקביל בקש לקחת אומניר. כאשר התחלתי לקחת אומניק עלה התדירות לביקור בשרותים כולל לילה שלוש םעמים.עם התופות הטבעיות הלחץ יותר גדול ולילה קם פעם אחד או לקראת בוקר פעם שני.עם הלחץ טוב psa נמוך במיוחד אחרי פרוקיור האים ניתן להסתפק בכדורים טבעים. תודה רבה הנריך
לקריאה נוספת והעמקה
הנריך תאמין לי לא היבנתי את המכתב