ערמונית מוגדלת (שפירה)
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 66, שתי הכליות רגילות בצורה, מבנה וגודל. אין הידרונפרוזיס. שלפוחית בקיבולת תקינה. ערמונית בגודל 4.7*5.8*4.6 ס"מ. שארית שתן לאחר התרוקנות כ-21 סמ. מטופל ב- Xatral 10 mg,1x1 מזה יותר משנה.PSA 1.10 ng/ml . שתי שאלות: האם בנוסף לתרופה הנ"ל יש תועלת בנטילת כמוסות פרחי צבר (יש כמה סוגים- האם זה משנה?)? עפ"י אילו נסיבות ראוי להיתנתח (באידוי?)? אני מתעורר שלוש-ארבע פעמים בלילה! תודה.
לנתונים האלה חסר שאלון IPSS - ולחילופין - בדיקת FLOW ושארית שתן באולטרסאונד מלבד זאת - לא הייתי מוסיף שום תרופה - אלא אם צריך לאור הבדיקות שציינתי
אני מודה לך, אבל אינני יודע מה זה שאלון IPSS ומה זו בדיקת FLOW. והלא ציינתי שארית שתן: כ-21 סמ"ק לאחר התרוקנות. תודתי נתונה לך על הסבר/הבהרה.