התחלת IVF ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום, בהמשך לשאלותי היום, היות ולבעלי בבדיקת זרע התנועתיות טובה אך יש מיעוט בכמות הזרעים כ-6,000. במידה ובדיקת הזרע תנוע עדיין סביב ה-10,000 . האם זה השלב לפנות לטיפולי הפרייה ? או שעושים ניתוח חוזר של הוריקוצלה ? לפני הניתוח, עשינו ניסוי עם רופא הנשים שלי לטיפול של הורמונים (פרוגסטמיל וכוריגון) + הזרקה מקומית - השבחת זרע. אך בהמלצת דר' "מזאר" המנתח מתל השומר, החלטנו להסתפק בניסיון אחד ולגשת לניתוח- כפתרון מתאים יותר לבעיה.
אם אכן המספרים האלה נכונים ההמלצה של הרופא - מנכונה גם היא אני לא משוכנע שאת ציטטת את המספרים הנכונים ונראה לי שטעית בכמה אפסים?