מכתב
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה שבועיים, אני נאלץ להטיל שתן כל שעה. לעיתים רחוקות, אפילו בלי להרגיש. יחד עם זה, אני צמא כל היום. בניגוד לרצוני, אני מרבה מאד לשתות. מזה שנים אני סובל, בצורה מתונה, מערמונית מוגדלת. בדיקות הדם ותרבית השתן תקינות. רופא המשפחה רשם לי כדורי קדקס 1 מ"ג. פעם ביום, אבל הספקתי לקחת אותן רק ארבעה ימים. בדיקת פי. אס. אי. תקינה. התרופה היחידה, הנוספת שאני לוקח היא לפידל 20 מ"ג. גילי - 66. תודה רבה, מראש על התיחסותך ותשובתך.
דווקא הצמא נותן לי לחשוב שזה לא קשור בכלל למערכת השתן אלא לבלוטה כלשהי במוח אנא גש לרופא שלך - הוא יעשה את הבדיקות הבאות: בדיקת זרם של השתן ושארית באולטרסאונד תפרודי כליות בדם שתן לתרבית ובטח יבקש ADH לשלול DIABETES INSIPIDUS