קושי בהטלת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נכה מרותק לכיסא גלגלים בגלל פגם מולד שפגע לי בגפיים התחתונות, יש לי קושי לתת שת מישיבה על כיסא הגלגלים , הבדיקות האורודינמיות לפי האורולוג שמטפל בי הוא אומר שהסימפטו ם הוא בגלל המוגבלות שלי. רופא אחד המליץ לי שאני ינסה לעשות טיפולים בביופידבק הקרוי emg surface המאפשר טיפול באמצעות גירוי חשמלי המלמד הפעלה פסיבית של ריצפת האגן. האם יש תועלת עבורי בטיפול הנ"ל , תודה על מענה בנצי
לקריאה נוספת והעמקה
אני מניח שיכולה להיות תועלת מסויימת - אפילו נניח אם אתה סקפטי - לנסות שווה