מה הקריטוריונים להקפאת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום כבוד ד"ר לין. רציתי לדעת מה הקריטוריונים להקפאת זרע. עשיתי בדיקת ספרמגרם אחרי שהתגלה אצלי גוש היפואקוגני באשך ימני לפני כשנה.אז עשיתי ספרמגרם והשוותי עם מה שעשיתי לפני שבוע.איכות הזרעונים ירדה מ11 אחוז ל 6 אחוז.ראיתי שמתחת ל4 אחוז זה איכות גרוע של הזרעונים.לכן אני שוקל להקפיא זרע.כי אולי אצטרך ללכת לניתוח. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מה שלא ברור לי זה אם גילו את הגוש לפני שנה למה לא נתחו אז? בכל מקרה כן - לפני נתוח כזה מקפיאים מספר דגימות - ולכן יש הגיון בהקפאת הזרע. אם זה רפואי - קופת החולים משלמת את כל ההקפאה אם לא - אתה משלם את ה"אחזקה" מידי שנה