בלוטת הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' שלום אני בן 74 -בבדיקת אולטרה סאונד טרנסרקסלי התקבלו התוצאות הבאות: רוחב 42 גובה 36 (2) אורך 51 (3) ערמונית סימטרית רוב נפח הבלוטה מורכב מ- TZ PZ נראה הומיגני, קיימת ציסטות עפ"י המרקם. ניתן להבחין במרקם המתואר למעלה צוואר לא פתוח. שארית שתן בינונית שלפוחית זרע תקינה , בדיקה רקטלית - 1,5 - 1 ברובה אלטית לסיכום- ערמונית בנפח 41 סמ"ק מה יש לעשות כדי למנוע בעיות בעתיד
לקריאה נוספת והעמקה
למה עשו לך בכלל את הבדיקה הזו? מי ביקש אותה ולמה? מהן ההפרעות שלך בכלל? זה שהערמונית כזו וכזו - זה בכלל עוד לא משנה לי כלום