תשובת ספרוגרם
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , בבדיקת ספרוגרם נמצא כי רמת האבנורמל היא 94%. אני לפני ניתוח וריקוצלה רמה 2 ,במידה והוריקוצלה הוא הסיבה לנתונים אלו, האם הניתוח יפתור זאת ? האם זה אומר שאני עקר? היש סיכוי להרות ואם כן האם זה יפגע בעובר? כמה זמן לאחר הניתוח יש לבצע בדיקה נוספת להשוואה ? המון תודה
ראשית אתה לא עקר שנית הבדיקה כפי שאני מבין אותה נעשתה באחת ממעבדות של קופת חולים - ולכן אני מציע לך לבצע עוד בדיקה באחד מבתי החולים המרכזיים שלישית - גם לפי נתונים אלה יכולים באופן ססטיסטי להביא להריון גם בדרך רגילה לחלוטין. רביעית ניתוח לקשירת הוריד יכול לשפר - בתנאי שהוא כאמור נחוץ. ההוכחה לשיפור היא לאחר 6 חודשים מהניתוח
תודה רבה