גידול בכיס השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 72.נותחתי 4 פעמים בפרק זמן של שנתיים להסרת גידולים בכיס השתן.3 פעמים הגידולים לא היו ממאירים.נאמר לי שאני נוטה ליצר פוליפים בכיס השתן. האם יש תרופות למניעת היווצרותם? (ולא באמצעות שטיפות BCG).
למה אתה מתנגד לשטיפות כאשר הם הטיפול הטוב ביותר? יש טיפולים אחרים כלומר שטיפות אחרות וטיפולים נסיוניים אבל באמת הBCG מצויין
אין לי התנגדות לשטיפות .הבעיה שלי היא שגופי מייצר את הפוליפים ואין לי כבר כוחות נפשיים לעבור ניתוחים כל כמה חודשים. לכן אני חוזר ושואל :האם יש תרופות (לשתיה) שיכולות למנוע את היווצרות הפוליפים. ושאלה נוספת-האם ניקוי הפוליפים חייב להעשות תמיד בניתוח או שאפשר גם בצריבה? אולי יש משהו חדשני גם בתחום זה? מה עדיף.