שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר, אני בן 21, ונעשתה לי בדיקת אולטרסאונד של האשכים בשל בקשהתה של האנדוקרינולוגית שלי. בבדיקה נמצא מעט נוזל סביב אשך שמאל, וכן נמצא כי אשך ימין קטן מאשך שמאל! לא נמצא הבדלים במרקם! מה זה אומר מבחינתי? האם אני צריך לדאוג? שאלה שנייה היא: לדעתי, הפין שלי קטן (14 ס"מ כשהוא בזקפה). האם זה בתחום הנורמלי או לא? האם אני צריך לדאוג?
לגבי שני התיאורים שתיארת - נורמליים לחלוטין למען הסר ספק - לגבי השאלה השנייה - ממש אל תדאג ואתה ממוצע ויותר מכך
ואין צורך ללכת לליעוץ אצל אורולוג בכל מקרה שיבדוק בכל זאת? תוכל להגיד לי בבקשה, מה הממוצע של גודל הפין? האם גודל מסוים של פין יכול לפגוע בפוריות של הגבר? מה בדבר הכאבים באשכים שמופיעים אצלי מידי פעם?