אריטרוציטים בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחר מספר ימים של כאבים בצד, הפנו אותי למיון. במיון נמצאו 150 אריטרוציטים בשתן. הפנו אותי לבדיקת אולטרסאונד כליות ושלפוחית שתן. בבדיקה זו לא נמצאו ממצאים. בבדיקת שתן חוזרת נמצאו 25 אריטרוציטים (לאחר שלושה שבועות) מה יכולה להיות הסיבה? (לא נמצאה בעיה נוספת בבדיקת השתן או בתרבית) מה יכולה להיות הסיבה להבדל הגדול בין שתי כמויות האריטרוציטים שנמצאו היש מקום לדאגה??? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בשביל לענות אני גם צריך לדעת אם אני עונה לבחור או בחורה ובאיזה גיל
אני בת 26, אם החשש הוא למקור גניקולוגי עברתי בדיקה והיא נמצאה תקינה תודה.