פרונייה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודשיים חשתי כאב חד בעת חדירה. מאז, אני חש כאבים בפין בעת זקפה ,לפני כחודש לא הצלחתי להגיע לזקפה מלאה, שלא אפשרה חדירה וכעת יש לי בעיה להגיע לזקפה . התייעצתי באורולוג והוא אבחן איזור צלקתי נוקשה בחלק הוונטרלי-נמוש וקבע כי המדובר כנראה במחלת הפרונייה. ויתכן שבעוד כשנה יהיה צורך בכריתה של החלק המצולק לדעתו אין כרגע לטפל אלא להשתמש בסיאליס לצורך זקפה, רשם לי 10mg וקבע ביקורת בעוד 6 חודשים מה דעתך? האם נכון הוא שאין טיפול?
אני לא כל כך בטוח עדיין שמדובר בזה הייתי עושה אולטרסאונד דופלר של עורק הפין ולאורך השפט כדי לזהות את האזור ולדעת במה מדובר. ואם כבר - אז מתחיל מייד בויטמין E כדי לטפל בבעיה. הסיאליס רק עוזר בזקפה עצמה.
לבעלי בעיה דומה כפי שהוצגה בהודעה זו. שאלתי מהי מחלת הפרונייה?, כיצד היא נגרמת?, ומהן דרכי הטיפול?