דלקת בבלוטת הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כחודש וחצי (תחילת 10.03) סובל מדלקת שאובחנה בבדיקת תרבית זרע, בדיקת שתן תקינה. טופלתי באנטיביוטיקה מסוג צפוויט פורטה למשך 10 ימים ולאחר מכן ציפרוגיס למשך 7 ימים ועדיין ללא שינוי - אני סובל מצריבות במתן שתן ובקיום יחסי מין ובכלל. האם יתכן שהבעיה לא נפטרה לאחר זמן כה רב ?? אנו מתכננים להביא ילדים מהר ככל האפשר - מה הם ההשלכות ? האם כדי לחקות ? האם יש סיכון לפגיע בפוריות וכיצד ? לתשובתך ולהיתיחסותך אודה, לירן
ההשלכות לגבי פוריות בעת דלקת קיימות אבל לא לאורך זמן אחרי שמבריאים - אין חשש ולכן - אני רוצה בכלל להבין האם הטיפול האנטיביוטי היה באמת מתאים לחיידק או לוירוס שהיה לך וזה לא היבנתי מהשאלה