הידרוצליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב למנהל הפורום. בעייתי - נוזל באשך (ללא כאבים) בעייה נוספת - פחד מניתוח,הרדמה כללית וכו... האם תוכל להמליץ על טיפול חלופי מוצלח דוגמת שאיבת הנוזל? אם כן - האם מישהו מתמחה בזה בארץ עם סיכוי לתוצאות מוצלחות? הרבה תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שאיבה בטח שלא - זה חוזר מזהם ומסכן השאלה כמה הידרוצלה גדולה ומסוכנת ולמה לנתח בכלל - אם זה לא ממש מפריע. ולאחר מכן - הניתוח הוא ממש ממש נורא פשוט ולא צריך לנסוע למאדים בשביל זה. עיקר הסיכונים זה הישנות ההידרוצלה - בגלל שלא מקפידים - אבל גם יכול לחזור בכל מקרה ואז לעיתים - צריכים לחזור על הניתח אבל זה ממש במקרים הבודדים