ניתוח לוריקולציה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום הייתי אצל האורולוג ונאמר לי שיש לי ורידים מורחבים מאוד באשך שמאל, ("דליות") ושעלי לעבור ניתוח לוריקולציה, רק לפני זה עלי לעבור אימות באולטרא-סאונד (יש לי וריקולציה מדרגה 3, ככל הנראה). מכיוון שהוא היה מעט חסר סבלנות, ארצה לדעת כמה שיותר על תופעה זו, על הניתוח וכיו"ב. בתודה מראש.
אולטרסאונד ממש משמ ממש לא חשוב יותר חשוב לי מה תוצאות בדיקת הזרע שלך גם אם יש לך וריקוצלה בדרגה גבוהה עם בדיקת זרע תקינה - אל תבצע שום ניתוח - מיותר לחלוטין - אלא אם האשכים שלך הם חלק מהמקצוע שלך - נניח אם אתה כזה אחד שיוצא מתוך עוגה ביום הולדת - אבל אז זה עניין קוסמטי - אסטטי ולא רפואי