דלקת בשתן-תגובה לתגובתך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סליחה שאני כותבת הודעה חדשה. אולי היתה אי הבנה-ערכתי תרבית שתן ובדיקות דם ובעקבות כך קיבלתי אנטיביותיקה(למרות שלטענתי אם הרופאה היתה עולה על זה מזמן-לפחות חצי שנה היתה מונעת את הבלאגן שקורה עכשיו). האם בכל זאת עלי לפנות לאורולוג?-יש אפשרות דרך מכבי להגיע אליך? והשאלה שמטרידה אותי יותר מהכל- דימום האם הוא קשור לכל הסיפור או אםשרי שיש סיבוכים אחרים?דימום קבוע מזכיר ל מחלות לא טובות....(על פי בדיקות דם הרופאה טוענת שהכל תקין תודה רבה
כן הדימום יכול להיות קשור לדלקת וגם הזינט - אני זוכר נכון? ייתכן שלא היה קשור לחיידק והרופאה סתם נתנה אותו = לא ראיתי את התרבית - לא יכול להגיד אם זה היה נכון לתת זינט. תחושת הבטן שלי - שלא לכן צריך לפנות לאורולוג עם התוצאות של הבדיקות ותרבית שתן חדשה