מיקרוהמטוריה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקות שתן מהחודשיים האחרונות נמצא אצלי מיקרוהמטוריה 5-10 ו-1-5. התרביות היו שליליות, ציטולוגיה ללא כל ממצא, IVP ככל הנראה ללא ממצא (היה ממצא שבורר בצילום רטרוגרדי של השופכה ונמצא כfalse positive). יש לציין שאני סובל מזה מספר שנים מתכיפות רבה במתן שתן. האם לדעתך יש חובה גם לבדוק את זה באמצעות ציטוסקופיה? דני
ממש לא בערכים האלה הייתי מסתפק באולטרסאונד מידי פעם - שנה שנתיים ובדיקות שתן לתרבית וציטולוגיה
זו שוב אני הנודניקית , מה זה בכלל המטוריה? צריך לדאוג? אתה הרופא שהכי מתמסר בכנות לגולשים, ואין לך מושג כמה שקט נפשי השגתי בזכותך על החתום: אסתר ומן הסתם גם כל הגולשים כאן.