חידק בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעבר לפחות 3 פעמים נימצא אצלי חידק בדרכי השתן לאחרונה הופיע שוב צריבה מידי פעם אולם ללא דחיפות במתן שתן נישלחתי לבדיקת שתן שנימצא תקינה ניבדקתי ע"י אורולוג ונאמר לי שליפעמים לא מוצאים חיידק אולם כניראה יש לי דלקת והוא נתן לי לקחת אנטיביוטיקה למשך חודשיים . שאלתי : האם ניראה לך אנטיביוטיקה לחודשים שזה הטיפול הנכון? 2: האים הייתה מציע לי לעבור בדיקות נוספות ?
לקריאה נוספת והעמקה
ראשית האם מדובר בחודשיים או חודשים? שנית יש דרך כזו של טיפול ממושך - ששה שבועות או חודשיים. אחר כך אפילו לתת טיפול מניעתי באנטיביוטיקה כל אימת שמקיימים יחסי מין. בדיקות ברור שצריכים לעשות