ערכי PSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין שלום, בעלי בן 53. בבדיקה לפני 15 חודש, PSA:1.4. בימים אלה - PSA:2.4. לא מרגיש שום בעיה שקשורה לערמונית. אין סיפור משפחתי. אין מחלות כרוניות. הבדיקות נעשו כביקורת שיגרתית. האם הנתונים הנ"ל מעוררים חדש כלשהו? האם רצוי לבצע בדיקות נוספות? אילו? האם בדיקה רקטלית אצל אורולוג, באם תהיה תקינה, תבטל את הצורך בבדיקות נוספות? בכל מקרה תוך כמה זמן צריך לבצע בדיקת PSA חוזרת? תודה רבה . אהובה
בדיקה בעוד שנה זה בסך הכל בגדר הנורמה - ואין צורך בשלב הזה להתרגש - אלא אם העליה תהיה קונסיסטננטית
שלום ד"ר לין, המון תודה!!! אני מאד מעריכה את העבודה החשובה שאתה עושה כאן בפורום. המון בריאות. אהובה