ביופסיה של הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר רן לין שלום, אני גבר בן 60 , בבדיקת דם שנערכה לפני זמן מה, התגלתה רמת psa של 10.1 נעשתה ביופסיה של הערמונית, התוצאה תקינה. הערמונית מוגדלת, 60 ג"ר , האורולוג הציע להמשיך במעקב של ה- psa בעוד 4 חודשים. שאלתי היא מהו הסיכוי שישנו גידול סרטני והוא לא התגלה בביופסיה, או אם אני ביש מזל והסרטן ממשיך לגדול ?
לקריאה נוספת והעמקה
מסכים עם האורולוג ייתכן ותזדקק לעוד ביופסיה בעוד מספר חודשים - אבל שום דבר לא בוער
תודה על התשובה, הביופסיה שנעשתה הוגדרה כ 6+6 מדוע ביופסיה אחת אינה מספקת ומהם הסיכויים לגלות גידול בביופסיה שניה.