לד"ר רן לין - אשמח לתשובה בדחיפות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 27, לאחרונה הופיע אצלי תופעה מאוד מוזרה - העור של איבר המין שלי הפך יבש ומעט נוקשה והעור של האשכים נהייה יבש ומתקלף (נראה מעט כמו אדמה מאוד יבשה שמתבקעת), התחושה היא לא נעימה למגע. ניסיתי למרוח קרם גוף רגיל אולם לא חל שום שינוי (לא לרעה ולא לטובה) האם יתכן שמדובר בפטריה? האם יש אופציות נוספות מלבד פטריה? האם עלי לפנות לרופא עור? אשמח לקבל תשובה מהירה שכן אני מאוד מודאג, תודה.
זה או פטריה או אלרגיה לסבון או משהו כזה כדאי לגשת לרופא עור לפני כן - תתרחץ רק במשהו כמו נקה 7 או דומה - ותשים וזלין INTENSIVE CARE אם אתה למשל מאונן בקרם או סבון אחר - תימנע בינתיים אם אתה מקיים יחסים ללא קונדום - ייתכן ולפרטנר שלך יש פטריה