ניתוח tese
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!! בעלי עבר ניתוח tese , אך לא נמצאו זרעונים (גם לא ביום שאחרי הניתוח). מהרופאים הבנו שבעלי עקר ואין עוד סיכוי שימצא זרע. האם ישנו פתרון? האם ישנו טיפול שבעזרתו ייוצר הזרע ? בתודה מראש מור.
לא מניסיוני האישי, אך מכיוון שאנו באותה בעיה ( לפני TESE) שמענו שדיקור יכול לעזור. ישנו מחקר של רופא בארץ שממצב של אזוספרמיה לאחר טיפולי דיקור מצאו מליוני זרעים בזירמה. אנחנו מתכוונים לנסות לפני TESE מאחר ולאחר הניתוח יש להמתין כחצי שנה להתאוששות המערכתץ בהצלחה
הפיתרון היחידי שאני הייתי חושב עליו כרגע הוא - עוד תזה אחת - אין מה להפסיד. וכמובן פתרון הDONOR - זה לא נורא כמו שזה אולי נשמע לראשונה