מבואס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 16 וחצי גודל האיבר שלי הוא כ-12 וחצי ס"מ בלבד, ועוד עם עקמת. לעומתי לאבי (כן יצא לי לראות פעם) יש באורך של כמעט 20 ס"מ(גם עם עקמת) וכן הרבה יותר עבה. האם יש לי עוד סיכויי להדביק את הפער?, אני מפותח למדיי(התחלתי להתגלח כבר וכ"ו) וגובהי 180 ?, האם זה קשור לעובדה שסבלתי מהשמנה?, משהו עם חוסר איזון הורמונלי. תודה :-)
אני רוצה להוסיף שני דברים: סבלתי מגניקוטסמיה(או איך שקוראים לזה). ועשו לי ניתוח בעקבות שבר במפשעה בגיל 6.
לא ואתה רק בן 16 אחי בוא נשמע אותך בגיל 17-18 - אז כבר תדבר על אורכים של 15-16 לפחות עקמת - השאלה כמה עקמת - וכמו שאתה רואה אביך תפקד לא רע - אתה העובדה
אז אתה אומר בעצם שיש סיכויי שהוא יגדל, גם אם כבר סימני מין משניים??? I HOPE SO.....