גירודים עזים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור לפני כשלוש שנים חליתי בסרטן האשכים ועברתי כריתה של האשך הנגוע פלוס טיפולים כימותרפים עד להרפאות מלאה. בחודש האחרון התחלתי לסבול מגירודים עזים במפשעה ומעט על שק האשכים, גירודים אשר מעירים אותי גם בשנתי. במשך היום כמעט ואין. האם יש בכלל קשר לסרטן ובתקווה שאין אז מה זה הגירודים האלו? בנוסף לאחר הגירוד העור נהיה באיזור הזה מחוספס ושק האשכים נהיה קצת קשה. אודה לך על תשובתך
לא נראה לי על פניו שיש קשר כלשהו לא קיבלת הקרנות נכון? רק כמוטרפיה? מה המרקרים האחרונים? איך מעקב הCT חזה בטן אגן?
בחודש מאי האחרון ביצעתי סי טי חזה בטן ואגן והכל היה תקין כולל בדיקות דם (כל המרקרים).האם העסק שייך לרפואת עור? דרך אגב לא קיבלתי הקרנות.