azoospermia
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריך לעבור ביופסיה באשכים למציאת זרע ישנה התלבטות היכן לעבור את הניתוח אתה המלצת לי על אלישע והרצליה (האם הכוונה למדיקאל סנטר בהרצליה?) שאלתי היא ספציפית לגבי ביה"ח אסותא האם המעבדה שם טובה כמו השתיים האחרות שהזכרת? הרופא המנתח הינו דר. מאדגאר. אודה לך מאוד אם תוכל לענות לי בכנות.
מדגאר הוא רופא מצויין אבל שוב - העניין הוא לא הרופא אלא המעבדה מדגאר מכירהיטב את המעבדות בהרצליה והדר האחראית להם - והוא ניתח לא פעם שם
תודה!דר רן לין כתב/ה: > > מדגאר הוא רופא מצויין > אבל שוב - העניין הוא לא הרופא אלא המעבדה > מדגאר מכירהיטב את המעבדות בהרצליה והדר האחראית להם - והוא ניתח > לא פעם שם