זרע חלש
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 39 ורווק....... שמתי לב שיש לי כמות קטנה של זרע ממש טיפות ..האמת אני דיי נלחץ מה זה אומר אגב ...בכלל לא נראה שיש שם זרעונים ....מה לעשות....
לקריאה נוספת והעמקה
דבר ראשון שאתה יכול ללכת לעשות זה בדיקת ספרמטוגרם - לאחר שלושה ימי הימנעות. אתה מעשן? שותה? תרופות? מחלות מין קודמות? כל אלה חשובים כדי לדעת
ד"ר לין,,, מעשן - סיריה אחת ביום ,,,לא שותה ,,לא לוקח תרופות,,אין מחלות מין ... השאלה שלי אחרת ... האם ניתן לקבל זריקה או טיפול על מנת לגרום לזה שיהיה לי יותר זרע.... לא צריך לעשות בדיקה אני רואה שהכמות של הזרע נמוכה תודה על התשובה