אזוספרמיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא נימצאו תאי זרע בבדיקת זרע הופננו לבדיקת קריוטיפ וזו נימצאה תקינה! FSH-20.4 פרולוקטין-132 טסטורון-11.5 מה יכולות להיות הסיבות לבעיה ומה הן דרכי הטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
הסיבות יכולות להיות רבות וזה ממש לא חשוב כרגע כי הטיפול כנראה יהיה אחד - לברר האם יש ייצור של זרע באשך - בעזרת ביופסיה
האם הביופסיה זה הניתוח אשכים ? והאם במקביל על האשה לעבור שאיבת ביציות על מנת לבצע IVF? דר רן לין כתב/ה: > > הסיבות יכולות להיות רבות וזה ממש לא חשוב כרגע כי הטיפול כנראה > יהיה אחד - לברר האם יש ייצור של זרע באשך - בעזרת ביופסיה