סטנט
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שנה טובה שאלתי האם יש מקרים ששמים סטנט בעורק כיליה?? האם קודם צריך לעבור CT אנגיו כליות עם חומר ניגוד??? אני שואל זאת כי יש לי כיליה קטנה ידוע מזה 15 שנים תפקוד 16% יתכן שזה מולד. אבל חשבתי אולי יש פה בעייה של עורק כיליה מוצר. אבל נראה לי שפרוצדורה כזו לא תועיל לכיליה קטנה שכבר עובדת כנראה הרבה זמן באחוזים נמוכים. שאלה נוספת האם יש לרפלוקס חזרת שתן לכיליה אצל אדם מבוגר סימפטומים ? ומהם תודה רבה
לגבי השאלה הראשונה הסטנט הוא למעשה יותר אבחנתי -אבל לא טיפולי כי הכליה כבר קטנה מלידה. לגבי הרפלוקססס בגיל המבוגר - למעשה אם יש זיהומים בדרכי השתן חוזרים או אפילו דלקות כליות = כולל התפקוד