נזקי- זיבה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאשה אשר לקתה בזיבה , ולא טופלה !! יכולים לקרות 2 דברים ( בגדול ) 1 ) הזיבה תעבור מעצמה , ( בהנחה שהגוף יכול ) 2 ) תהיה הסתבכות עד כדי חסימה ( עקרות ??) שאלתי : במדה וישנה הסתבכות !! זה יקרה תוך חודש בערך ?? או פחות ?
שני הדברים נכונים ההסתבכות יכולה להיות מיידית ולאחר חודשים. זה נכון שכ-75% מבריאים ספונטנית - אבל למה לקחת צאנס
כשאתה כותב מידית זה מידית !!! אבל אתה גם מוסיף תוך חודשים ? ??? שזה כבר לא מידי האם הכוונה גם ליותר מחודשיים ?????? או שבדרך כלל עד חודש בערך !! ( פלוס מינוס )דר רן לין כתב/ה: > > שני הדברים נכונים > ההסתבכות יכולה להיות מיידית ולאחר חודשים. > זה נכון שכ-75% מבריאים ספונטנית - אבל למה לקחת צאנס