בדיקת זרע פטולוגית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 28 נשוי מלפני שנה , אישתי נסתה לכנס להיריון לא הצלחנו, עשיתי בדיקת זרע ,תוצאת הבדיקה % 92 פטולוגים %8 תקינה .אחרי חודש עשיתי בדיקה זרע ותוצאה 30% תקין , רופא אורולוג הופנה לסונר של אשכים , התוצאה של האולטרסאונד : אשך ימין : אין ורידים מורחבים אין עדות לווריקוצלה . אשך שמאל : הודגמו וורידים מורחבים עם היפוך זרימה בוולסלבה וריקוצלה דרגה 2 . סיכום הבדיקה : הידרוצלה קטן באשך שמאלי וריקוצלה בנינו משמאל אטרופיה קלה של האשך ימין . מה נתן לעשות .
30% תקין? מתוך כמה? כמה סך הכל זרעים בסמ"ק? זה חשוב להחלטה על ניתוח לקשירת הוריד או טיפול דומה. אולטרסאונד וגודל הוריקוצלה - חשיבות פחותה. גם לגודל האשך השני - בגילך