ורקוצליה חוזרת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני כ6 שנים עברתי ניתוח קשירת וריד צד שמאל ספירת הזרע השתפרה במעט. היום אני שוב מאובחן בגודש כלי דם בשני הצדדים. האם יש טכניקות חדשות לטיפול? האם יש סיכוי לשיפור ספירת הזרע שכיום עומדת על 3 מיליון לסמק למצב של כניסה להריון באופן טבעי? אודה לך על תשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
שלושה מיליון זה לא משהו השאלה כמה היה לך לפני הניתוח? והאם הבדיקה הזו היא בדיקה יחידה או שחזרו עליה? אתץה שם לב שאני לא יותר מידי מתרגש מהממצא עצמו של הוריקוצלה - כל אימת שהבדיקות בסדר. אבל כמובן אם הבדיקות אינן בסדר יש מקום לחשוב על ניתוח נוסף