דחוף
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 21 בלי רקע של בעיות כבד לא אצלי (לעולם)ולא אצל משפחתי הקרובה.לפני כשבוע במסגרת הבדיקות אצל רופא עור ,הוא שלח אותי לעשות בדיקת דם לראות את תפקוד הכבד והכליות לצורך מתן טיפול בפיטריה ..היום כשהגעתי אליו עם התוצאות של בדיקות הדם הוא שם דגש על הבעיה של הכבד הוא אמר לי שיש לי בילירובין גבוה 3.56 ויש צורך בבדיקת הכבד.למרות שהוא אמר לי לא לדאוג אני מאוד מאוד מודאג כי לעולם לא היו לי בעיות בכבד ואני לא יודע כלום על סוגי בעיות של הכבד(אני חייב להדגיש שאינני חש דבר ואני מרגיש טוב בחיי היום יום.אני מאוד חושש לעשות בדיקות לכבד כי אני חושש מתוצאות(אני לא מעשן מעולם לא שתיתי אלכוהול ולא שום דבר אחר) מה זה יכול להיות?? האם עלי לדאוג? בחלק של תפקוד הכבד זה נראה כך: AST (GOT) 11U/L ALT(GPT) 11U/L BILIRUBIN .TOTAL 3.56 MG/DL
הנושאים האלה אינם קשורים לאורולוגיה