היפרנפרומה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בכל האתר לא מצאתי מידע לגבי היפרנפרומה , ידוע לי כי מדובר בגידול בכליה. אני בן 38 והתגלה אצלי גוש 6X9 בכליה הימנית . אובחנה היפרנפרומה . האם תמיד זה ממאיר , מה ניתן לעשות , היכן ניתן לקבל את הטיפול הטוב ביותר היכן ניתן לקוא חומר בנושא. האם ניתן לריפוי חסרה לי הרבה אינפורמציה , בבקשה עזרו לי. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היפרנפרומה זה גידול של הכליה. ברגע שמוציאים אותו ותופסים את זה בזמן בעצם בזה נגמר הטיפול. זה גידול שמתפשט ושולח גרורות - כן. זאת במידה ולא הוצא בשלמות בזמן כריתת הכליה הנה אתר לשימושך http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/000516.htm