וריד מורחב באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בצבא מצאו לי חשד לוריד מורחב באשכים, מאז פניתי למס' רופאים חלקם אמרו שיש וחלקם שאין. מדוע התשובות המנוגדות?שאלתי היא מה לעשות? זה לא פוגע בתפקודי למעט רגישות מסוימת באשכים שאני מניח כטבעית. האם חשוב להיות במעקב בנושא? והאם אחרי ניתוח כל הסיבוך נפתר? האם זה משנה מתי לעבור ניתוח?
זה בכלל לא חשוב אם חלק ממששים וחלק לא. כי ברגע שמאבחנים כל מה שצריכים זה בראש וראשונה לבצע בדיקה של הזרע ולראות את הפוריות. אם הפוריות תקינה - בכלל אין מה לעשות ולא צריך לעשות שום דבר ולא משנה מה הגודל של הוריקוצלה - לא חשוב בכלל. אם ישנה הפרעה בפוריות - בודקים שוב ואז מחליטים מה לעשותוכאן כאן יש האומרים שאפילו אם מחליטים לנתח - ולקשור את הוריד הזה שלא מצטבר בו דם - זה יהיה סמוך להריון