זרע חלש
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר כיום אני בן 28 עם בעית זרע חלש מאוד : "2 מ"מ עם 5% טובים". לאחר ניתוח וריקוצלה לא היה שום שיפור. לפני כ 10-14 שנה בזמן קיום יחסי מין , לפני השפיכה היתי לוחץ על איבר המין שלי מאוד חזק ולא היתי פולט זרע. היתי נהנה ללא פליטה כלל. השתמשתי בטכניקה זו שנים. לפני כשנתיים הפסקתי. בפליטה יש לי כ6-7 מיליליטר נוזל. האם זה יכול לגרום לי לבעיה שלי היום ? תודה על תשובותיך
למה זה חשוב לנו מה גרם לזה ומה הייתה הבעייה לפני שנים ראשית לא כדאי לעשות את מה שעשית ופשוט טוב שהפסקת שנית - הכמות באמת מעטה ונראה שהניתוח לא שיפר את המצב - אבל עדיין יש כמות שאפשר להביא ילדים - אם כי אולי לא בדרך הרגילה אלא בעזרת הרפואה