hydrocele
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני מזה חצי שנה סובל מכאבים באשך שמאל עשיתי US ונמצא אצלי hydrocele הרופה נתן לי תרופה ofloxacin ואמר שהריפוי יכול לקחת הרבה זמן. קראתי שאפשר לנתח את זה דרך "שאיבה" ולחסל את הבעיה במיידי. האם עושים את זה בארץ באופן פרטי או דרך ביטוח קופ"ח? אני בן 30, לא חליתי במחלות מין בעבר.
ראשית הידרוצלה זה לא דלקת שעוברת באנטיביוטיקה - לכן התרופה פשוט לא יעילה לא מתאימה ואני בכלל לא מבין למה אתה לקחת אותה - אלא אם הייתה לך דלקת באשך או בדרכי הזרע במקביל להימצאות של הידרוצלה - וללא קשר עם ההידרוצלה. שנית לגבי ההידרוצלה - השאלה כמה הוא גדול וכמה זה מפריע. אם זה רק קוסמטי - אני הייתי בכלל שוכח מזה. אם זה ממש בולט ומפריע - מנתחים - ולא מנקזים חלילה
תודה על התשובה. OFLODEX - זה משהרופא רשם לי. (חשוב לציין שהכאב ממש מפריע לי ונדמה לי שזה גם הסיבה לזיקפה החלשה אצלי לאחרונה) אלה תוצאות הבדיקה שלי: ----------------------------------------- אפדידימוסים תקינים, פרט לציסטה בגודל 0.3X0.3 ס"מ בראש אפדידימוס ימני. יש לציין עודף נוזל מסביב אשך ימנית והידרוצלה קלה עד בינונית מצד שמאל. יש לציין נוזל עם חלקיקים ----------------------------------------- בכל זאת , אם דרושה אבחנה והפניה לניתוח - איפה ואכל לקבל אותה