פענוח US אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 32 בריא נשוי+2 עשיתי בדיקת US אשכים וזו התשובה יש לציין שלדעתי הציסטה קימת כבר כמה שנים וזו התשובה: הודגם נוזל בשק האשכים דו-צדדי,הסתיידות בשק וספרמאטצלה באפידידימיס ימני. בראש האפידידימיס שמאלו הודגמה ציסטה בקוטר 1,4 . האשכים בעלי מרקם וגודל תקין. מה זה מלמד על הציסטה והאם יש משמעות לקיומה? האם זה מסוכן? מה לדעתך לעשות או לו לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
זה נלמד שאתה יכול לחיות עד 120 ואפילו לא צריך לעשות שום בדיקות נוספות - אלא אם מבחינה גופנית אתה תראה שיש שינוי כלשהו - גדילה של הציסטה שנמושה לך מתחת לידים ומשהו כזה