שאלה לרופא - פרופסור ברטוב
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלנו היום תוצאות בדיקה איבחון מורפולוגי פי 6000 אצל ד"ר ברטוב. מתוך 100 תאי זרע שנבדקו נמצאו 0 תאי זרע תקינים, ו-0תאי זרע בעלי גרעין תקין. עברנו עד היום 4 הזרעות (כולל השבחת זרע) ועכשיו אנחנו לפני IVF ראשון, האם בעקבות התשובות ממשיכים ל-IVF או שנזדקק לטיפול אחר? לבעלי יש ורידים באשכים (וירקולציה?) האם עכשיו זה ידרוש טיפול? איך מתקדמים מפה. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
לא אין מקום לטיפול של הוריקוצלה בכלל בכלל אבל - האם הבדיקה של ברטוב נעשתה גם על שאיבה ישירות מהאפידידימיס או מהאשך?